http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/72369/
На виконання наказу директора школи № 43від 27.03.2019 р. «Про організоване завершення 2018-2019 н.р. та порядок проведення державної підсумкової атестації у навчальному закладі» та відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018р. №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02січня 2019 року за № 8/32979, №59 від 25.01.2019р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», №116 від01.02.2019р. «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», листа МОН від 27.03.2019р. «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019н.р.»,орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році та змісту атестаційних завданьдержавна підсумкова атестація випускників 4 класу в 2018-2019 н.р. проводилась у письмовій формі з двох предметів: української мови та математики. Бали за атестацію з даних предметів виставлялися за результатами підсумкових контрольних робіт, які проводилися згідно графіка 14.05 і 16.05.2019 р. на другому уроці протягом 1 академічної години.
Класовод 4 класу Тарасевич С.М. опрацювала рекомендації щодо проведення ДПА в 4 класі, довела до відома учнів і батьків. Наказом директора школи № 50 від 10.04.2019 р. були затверджені склади атестаційних комісій, розклад проведення ДПА в 4 класі, наказом директора №64 від 13.05.2019 р. затверджено зміст атестаційних робіт.
ДПА пройшла організовано. Всі 11 учнів були присутні на контрольних роботах. Класовод 4 класу Тарасевич С.М. дотримувалась рекомендацій і вимог нормативно-правових документів при оцінюванні навчальних досягнень учнів початкової школи.
Результати ДПА такі:
Назва предметів Показник | Українська мова | Математика |
Кількість учнів 4-х класів: | ||
- за мережею | 11 | 11 |
- які проходили ДПА | 11 | 11 |
а) письмово | 11 | 11 |
Результати оцінювання: | ||
Високий – осіб | 1 | - |
% | 9 | 0 |
Достатній – осіб | 6 | 8 |
% | 55 | 73 |
Середній – осіб | 4 | 2 |
% | 36 | 18 |
Початковий – осіб | - | 1 |
% | - | 9 |
Порівнюючи результати контрольних робіт, видно, що кращі результати показали учні з української мови. Порівнюючи результати контрольних робіт, видно, що кращі результати показали учні з української мови. Середній бал ДПА з української мови – 7,5, з математики – 6,8.
На виконання наказу директора школи № 43 від 27.03.2019 р. «Про організоване завершення 2018-2019 н.р. та порядок проведення державної підсумкової атестації у навчальному закладі» та відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018р. №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, №59 від 25.01.2019р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», №116 від 01.02.2019р. «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», листа МОН від 27.03.2019р. «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н.р.», орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році та змісту атестаційних завдань державна підсумкова атестація випускників 9 класу в 2018-2019 н.р. проводилась у письмовій формі з трьох предметів: української мови – 28.05; математики – 30.05; правознавство – 05.06.
Вчителі-предметники 9 класу Колбасюк Н.А., Кантура В. О., Літовець Т. М. опрацювали рекомендації щодо проведення ДПА в 9 класі, довели до відома учнів і батьків. Наказом директора школи були затверджені атестаційні комісії і розклад проведення ДПА в 9 класі. Педагогічною радою обраний третій предмет правознавство. Директором затверджено завдання для проведення державної підсумкової атестації.
ДПА пройшла організовано. Всі 18 учнів були присутні на державній підсумковій атестації з трьох предметів. Вчителі Колбасюк Н.А., Кантура В. О., Літовець Т. М. дотримувались рекомендацій і вимог нормативно-правових документів при проведенні ДПА та оцінюванні навчальних досягнень учнів основної школи.
Результати ДПА такі:
Назва предметів Показник | Українська мова | Математика | Правознавство |
Кількість учнів 9-х класів: | |||
- за мережею | 18 | 18 | 18 |
- які проходили ДПА | 18 | 18 | 18 |
а) письмово | 18 | 18 | 18 |
Результати оцінювання: | |||
Високий – осіб | - | 1 | 2 |
% | 0 | 6 | 11 |
Достатній – осіб | 7 | 7 | 5 |
% | 39 | 39 | 28 |
Середній – осіб | 11 | 10 | 11 |
% | 61 | 55 | 61 |
Початковий – осіб | - | - | - |
% | - | - | - |
Кількість екстернів | - | - | - |
Результати оцінювання: | - | - | - |
Високий – осіб | - | - | - |
Достатній – осіб | - | - | - |
Середній – осіб | - | - | - |
Початковий – осіб | - | - | - |
За даними таблиці видно, що високий рівень здобули лише 3 учні: з математики – 1 та 2 учні з правознавства. Більше половини учнів написали державну підсумкову атестацію на середній рівень. Дані показники свідчать про те, що вчителі не достатньо підготували учнів до державної підсумкової атестації. Зокрема, середній бал ДПА з української мови – 6,4; математики – 6,4; правознавства – 6,4.
На виконання наказу директора школи № 43 від 27.03.2019 р. «Про організоване завершення 2018-2019 н.р. та порядок проведення державної підсумкової атестації у навчальному закладі» та відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018р. №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, №59 від 25.01.2019р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», №116 від 01.02.2019р. «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», листа МОН від 27.03.2019р. «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н.р.», Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 №1095 (в редакції постанов Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №533, зі змінами від 14.12.2016 №1033), на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 22.08.2018 №931 «Деякі питання проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 за №1030/32482, від 28.09.2018 №1036 «Про підготовку до проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», від 10.01.2017 №25 «Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2017 за № 118/29986 зі змінами,державна підсумкова атестація випускників 11 класу в 2018-2019 н.р. проводилась у формі ЗНО з трьох предметів:української мови(обов`язково для всіх), історії України або математики(на вибір) і третій із запропонованого переліку на вибір учня.
Відповідно до заяв випускників, зареєстрованих у ЛРЦОЯО були сформовані такі групи для проходження ДПА: українська мова – 10 учнів; історія України – 10 учнів; математика – 2 учні; біологія – 6 учнів; географія – 2 учні.
Слід зазначити, що педколектив провів велику роботу по підготовці і організованому проведенню ДПА в 11 класі. Рекомендації щодо проведення ДПА обговорювались на засіданні педагогічної ради, нараді при заступнику з НВР, батьківських зборах, загальношкільній лінійці. Оформлено інформаційний стенд по ДПА. Вчителі-предметники 11 класу Колбасюк Н. А., Ліщук С.І., Літовець Т.М., Старко Г.І., Ткачук С.І. опрацювали рекомендації щодо проведення ДПА в 11 класі, детально ознайомилися з програмовими матеріалами щодо підготовки завдань на ДПА у формі ЗНО по своїх предметах, провели підготовчу роботу з учнями. ДПА пройшла організовано. Всі 10 учнів були присутні на державній підсумковій атестації з трьох предметів. Вчителі Колбасюк Н. А., Ліщук С.І., Літовець Т.М., Старко Г.І., Ткачук С.І. супроводжували учнів до пунктів тестування в смт. Маневичі.
Результати ДПА такі:
Назва предметів Показник | Українська мова | Математика | Біологія | Історія України | Географія |
Кількість учнів 11-х класів: | |||||
- за мережею | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
- які проходили ДПА | 10 | 2 | 6 | 10 | 2 |
а) письмово | 10 | 2 | 6 | 10 | 2 |
Результати оцінювання: | |||||
Високий – осіб | 1 | 1 | - | 1 | - |
% | 10 | 50 | 0 | 10 | - |
Достатній – осіб | 5 | - | 4 | 7 | 1 |
% | 50 | 0 | 67 | 70 | 50 |
Середній – осіб | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 |
% | 20 | 50 | 33 | 20 | 50 |
Початковий – осіб | 1 | - | - | - | - |
% | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 |
За даними таблиці видно, що високий рівень отримали учні з української мови, математики та історії України. На початковому рівні засвоїв програмовий матеріал 1 учень з української мови. Результати державної підсумкової атестації з української мови, математики, історії України, біології, географії свідчать про те, що вчителі добре знають критерії оцінювання навчальних досягнень по предметах. Середній бал по класу становить:
- з української мови – 6,6 бала;
- з історії України – 7,8 бала;
- з біології – 7,2 бала;
- з математики – 7,5 балів;
- з географії – 7 балів
Рівень навчальних досягнень учнів 7,2 бала – достатній. Недостатню роботу проведено з учнями, які отримали початковий рівень знань з української мови (10%)