Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році

Наказ МОН № 463 від 30.03.2020 року

http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/72369/

Про підсумки ДПА учнів 4 класу в 2018-2019 н.р.

На виконання наказу директора школи № 43від 27.03.2019 р. «Про організоване завершення 2018-2019 н.р. та порядок проведення державної підсумкової атестації у навчальному закладі» та відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018р. №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02січня 2019 року за № 8/32979, №59 від 25.01.2019р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», №116 від01.02.2019р. «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», листа МОН від 27.03.2019р. «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019н.р.»,орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році та змісту атестаційних завданьдержавна підсумкова атестація випускників 4 класу в 2018-2019 н.р. проводилась у письмовій формі з двох предметів: української мови та математики. Бали за атестацію з даних предметів виставлялися за результатами підсумкових контрольних робіт, які проводилися згідно графіка 14.05 і 16.05.2019 р. на другому уроці протягом 1 академічної години.

Класовод 4 класу Тарасевич С.М. опрацювала рекомендації щодо проведення ДПА в 4 класі, довела до відома учнів і батьків. Наказом директора школи № 50 від 10.04.2019 р. були затверджені склади атестаційних комісій, розклад проведення ДПА в 4 класі, наказом директора №64 від 13.05.2019 р. затверджено зміст атестаційних робіт.

ДПА пройшла організовано. Всі 11 учнів були присутні на контрольних роботах. Класовод 4 класу Тарасевич С.М. дотримувалась рекомендацій і вимог нормативно-правових документів при оцінюванні навчальних досягнень учнів початкової школи.

Результати ДПА такі:

Назва предметів Показник Українська мова Математика
Кількість учнів 4-х класів:
- за мережею 11 11
- які проходили ДПА 11 11
а) письмово 11 11
Результати оцінювання:
Високий – осіб 1 -
% 9 0
Достатній – осіб 6 8
% 55 73
Середній – осіб 4 2
% 36 18
Початковий – осіб - 1
% - 9

Порівнюючи результати контрольних робіт, видно, що кращі результати показали учні з української мови. Порівнюючи результати контрольних робіт, видно, що кращі результати показали учні з української мови. Середній бал ДПА з української мови – 7,5, з математики – 6,8.

Про підсумки державної підсумкової атестації учнів 9 класу в 2018-2019 н.р.

На виконання наказу директора школи № 43 від 27.03.2019 р. «Про організоване завершення 2018-2019 н.р. та порядок проведення державної підсумкової атестації у навчальному закладі» та відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018р. №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, №59 від 25.01.2019р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», №116 від 01.02.2019р. «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», листа МОН від 27.03.2019р. «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н.р.», орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році та змісту атестаційних завдань державна підсумкова атестація випускників 9 класу в 2018-2019 н.р. проводилась у письмовій формі з трьох предметів: української мови – 28.05; математики – 30.05; правознавство – 05.06.

Вчителі-предметники 9 класу Колбасюк Н.А., Кантура В. О., Літовець Т. М. опрацювали рекомендації щодо проведення ДПА в 9 класі, довели до відома учнів і батьків. Наказом директора школи були затверджені атестаційні комісії і розклад проведення ДПА в 9 класі. Педагогічною радою обраний третій предмет правознавство. Директором затверджено завдання для проведення державної підсумкової атестації.

ДПА пройшла організовано. Всі 18 учнів були присутні на державній підсумковій атестації з трьох предметів. Вчителі Колбасюк Н.А., Кантура В. О., Літовець Т. М. дотримувались рекомендацій і вимог нормативно-правових документів при проведенні ДПА та оцінюванні навчальних досягнень учнів основної школи.

Результати ДПА такі:

Назва предметів

Показник

Українська мова

Математика

Правознавство

Кількість учнів 9-х класів:

- за мережею

18

18

18

- які проходили ДПА

18

18

18

а) письмово

18

18

18

Результати оцінювання:

Високий – осіб

-

1

2

%

0

6

11

Достатній – осіб

7

7

5

%

39

39

28

Середній – осіб

11

10

11

%

61

55

61

Початковий – осіб

-

-

-

%

-

-

-

Кількість екстернів

-

-

-

Результати оцінювання:

-

-

-

Високий – осіб

-

-

-

Достатній – осіб

-

-

-

Середній – осіб

-

-

-

Початковий – осіб

-

-

-

За даними таблиці видно, що високий рівень здобули лише 3 учні: з математики – 1 та 2 учні з правознавства. Більше половини учнів написали державну підсумкову атестацію на середній рівень. Дані показники свідчать про те, що вчителі не достатньо підготували учнів до державної підсумкової атестації. Зокрема, середній бал ДПА з української мови – 6,4; математики – 6,4; правознавства – 6,4.

Про підсумки державної підсумкової атестації учнів 11 класу в 2018-2019 н.р.

На виконання наказу директора школи № 43 від 27.03.2019 р. «Про організоване завершення 2018-2019 н.р. та порядок проведення державної підсумкової атестації у навчальному закладі» та відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018р. №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, №59 від 25.01.2019р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», №116 від 01.02.2019р. «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», листа МОН від 27.03.2019р. «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 н.р.», Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 №1095 (в редакції постанов Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №533, зі змінами від 14.12.2016 №1033), на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 22.08.2018 №931 «Деякі питання проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 за №1030/32482, від 28.09.2018 №1036 «Про підготовку до проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», від 10.01.2017 №25 «Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2017 за № 118/29986 зі змінами,державна підсумкова атестація випускників 11 класу в 2018-2019 н.р. проводилась у формі ЗНО з трьох предметів:української мови(обов`язково для всіх), історії України або математики(на вибір) і третій із запропонованого переліку на вибір учня.

Відповідно до заяв випускників, зареєстрованих у ЛРЦОЯО були сформовані такі групи для проходження ДПА: українська мова – 10 учнів; історія України – 10 учнів; математика – 2 учні; біологія – 6 учнів; географія – 2 учні.

Слід зазначити, що педколектив провів велику роботу по підготовці і організованому проведенню ДПА в 11 класі. Рекомендації щодо проведення ДПА обговорювались на засіданні педагогічної ради, нараді при заступнику з НВР, батьківських зборах, загальношкільній лінійці. Оформлено інформаційний стенд по ДПА. Вчителі-предметники 11 класу Колбасюк Н. А., Ліщук С.І., Літовець Т.М., Старко Г.І., Ткачук С.І. опрацювали рекомендації щодо проведення ДПА в 11 класі, детально ознайомилися з програмовими матеріалами щодо підготовки завдань на ДПА у формі ЗНО по своїх предметах, провели підготовчу роботу з учнями. ДПА пройшла організовано. Всі 10 учнів були присутні на державній підсумковій атестації з трьох предметів. Вчителі Колбасюк Н. А., Ліщук С.І., Літовець Т.М., Старко Г.І., Ткачук С.І. супроводжували учнів до пунктів тестування в смт. Маневичі.

Результати ДПА такі:

Назва предметів Показник Українська мова Математика Біологія Історія України Географія
Кількість учнів 11-х класів:
- за мережею 10 10 10 10 10
- які проходили ДПА 10 2 6 10 2
а) письмово 10 2 6 10 2
Результати оцінювання:
Високий – осіб 1 1 - 1 -
% 10 50 0 10 -
Достатній – осіб 5 - 4 7 1
% 50 0 67 70 50
Середній – осіб 2 1 2 2 1
% 20 50 33 20 50
Початковий – осіб 1 - - - -
% 10 0 0 0 0

За даними таблиці видно, що високий рівень отримали учні з української мови, математики та історії України. На початковому рівні засвоїв програмовий матеріал 1 учень з української мови. Результати державної підсумкової атестації з української мови, математики, історії України, біології, географії свідчать про те, що вчителі добре знають критерії оцінювання навчальних досягнень по предметах. Середній бал по класу становить:

- з української мови – 6,6 бала;

- з історії України – 7,8 бала;

- з біології – 7,2 бала;

- з математики – 7,5 балів;

- з географії – 7 балів

Рівень навчальних досягнень учнів 7,2 бала – достатній. Недостатню роботу проведено з учнями, які отримали початковий рівень знань з української мови (10%)

Кiлькiсть переглядiв: 112